8 راه برای افزایش بازدید رایگان سایت

مدیر فنی شنبه 1399/09/01

همیشه روش های جدیدی برای افزایش بازدید رایگان سایت وجود دارد پس اگر دنبال یک راه جدید هستید این مطلب می تواند برای شما بسیار مفید و کاربردی باشد.

چند راه برای افزایش بازدید رایگان سایت




  1. سایت خود را در گوگل ثبت کنید




یکی از بهترین راه های برای افزایش بازدید رایگان سایت ثبت سایت در گوگل است. گوگل بیش از 70 درصد از سهم بازار موتورهای جستجو را در اختیار دارد و مطمئن ترین راه برای افزایش ترافیک سایت است. شما می توانید با بهبود سئو و تولید محتوای مفید و خلاقانه رتبه ی بهتری در گوگل کسب کرده در نتیجه بازدید سایت خود را افزایش دهید.

بازدید رایگان سایت





  1. Yahoo و Bing را فراموش نکنید




موتورهای جستجوی یاهو و بینگ ممکن است به اندازه ی گوگل مخاطب نداشته باشند اما همچنان بازدید کنندگان زیادی دارند و دیده شدن در آنها در بازدید رایگان سایت بی تاثیر نیست. در واقع اگر سایت شما در گوگل و بینگ رتبه ی یک را داشته باشد، میزان بازدید کننده ای که از بینگ جذب می کنید تقریبا یک چهارم گوگل خواهد بود اما همچنان این عدد قابل چشم پوشی نیست. اولین اقدامی که برای افزایش رتبه در بینگ باید انجام دهید ثبت نام در Bing Webmaster است.

بینگ و یاهو در الگوریتم رتبه بندی خود تعداد لایک های فیس بوک و توییت های شما را نیز در نظر می گیرند بنابراین شما باید در توییتر و فیس بوک فعالیت کنید و هرچه تعداد لایک و اشتراک گذاری بیشتری داشته باشید شانس بالاتری در رتبه بندی این موتورهای جستجو خواهید داشت.

 


  1. سایت خود را در Chrome web store ثبت کنید




Chrome web store منبع خارق العاده ای از ترافیک رایگان برای افزایش بازدید سایت است اما با این حال بسیاری از مدیران سایت از آن استفاده نمی کنند. ثبت نام سایت خود به فروشگاه  کروم بسیار آسان است و ترافیکی که می توانید دریافت کنید رایگان و مداوم خواهد بود در حالی که بیش از 10 دقیقه از شما وقت نمی گیرد.


  1. سایت خود را برای استفاده در مرورگرهای موبایلی آماده کنید




این واقعیت که امروزه همه با استفاده از تلفن همراه مشغول گشت و گذار در اینترنت هستند را نمی توان نادیده گرفت. در هر ساعت 28 درصد کاربرانی که از طریق رایانه در حال فعالیت در اینترنت هستند جای خود را به کاربران تلفن همراه می دهند در نتیجه اگر می خواهید در جهت افزایش بازدید رایگان سایت اقامی انجام دهید باید در نظر داشه باشید که سایت شما باید در مرورگرهای موبایلی در دسترس و قابل استفاده باشد.


  1. برای کسب و کار خود یک نرم افزار بسازید و آن را در Google Play منتشر کنید




میزان ترافیکی که می توانید از طریق انتشار یک نرم افزار در اپ استورهای مختلف جذب کنید را دست کم نگیرید. Google Play بیش از 15 میلیون کاربر در طول روز دارد و انتشار یک نرم افزار وابسته به کسب و کار و سایت شما در این اپ استور می تواند افزایش بازدید رایگان سایت را چند برابر کند. علاوه بر گوگل پلی اپ استورهای ایرانی مانند بازار، مایکت و سیبچه نیز گزینه های مناسب و پر مخاطبی هستند.

 


  1. برای افزایش بازدید رایگان سایت، محتوای جدید و کاربردی تولید کنید




تولید محتوای جدید و بروزرسانی مرتب سایت موجب افزایش بازدید رایگان سایت شما خواهد شد. این کار علاوه بر افزایش رتبه ی شما در موتورهای جستجو به شما کمک می کند تا مخاطب خود را پس از اولین مراجعه به یک مخاطب دائمی تبدیل کند. این روزها کاربران فضای مجازی همواره به دنبال یک محتوای جدید حاوی مطالب آموزشی و سرگرم کننده هستند و اگر شما بتوانید یک بار مخاطب را جذب کنید می توانید با بروزرسانی های مرتب اعتماد او را جلب کرده و او را ترغیب کنید مجدد به سایت یا شبکه های اجتماعی شما سر بزند.

بازدید رایگان سایت





  1. برای بازدید رایگان سایت در شبکه های اجتماعی فعال باشید




بیش از یک سوم از کل جمعیت جهان در حال حاضر در شبکه های اجتماعی مشغول فعالیت هستند. نادیده گرفتن این رسانه ی عظیم و محبوب یک اشتباه بزرگ است. اگر فرصت تولید محتوا ندارید و نمی توانید با چند نرم افزار مختلف با مخاطب در ارتباط باشید بهتر است تمام انرژی خود را صرف یک از اشکال شبکه های اجتماعی کنید. به طور مثال اینستاگرام یک رسانه ی پر مخاطب و عکس محور است که می توانید در آن مطالب و تصویر محصولات خود را بازنشر کنید و مخاطبان جدید جذب کنید. یکی از بهترین روش های استفاده از شبکه های اجتماعی برای افزایش بازدید رایگان سایت این است که با اشتراک لینک سایت خود از مخاطبان خود بخواهید از مطالب سایت شما نیز بازدید کنند.

 


  1. در یک سایت پر مخاطب به عنوان مهمان مطلبی منتشر کنید




انتشار مطالب سایت شما در سایت های دیگر علاوه بر اینکه به بهبود سئو شما سایت شما کمک می کند این امکان را نیز به شما می دهد که مخاطبان جدیدی جذب کنید. البته شما می توانید با پرداخت هزینه خود را در سایت ها و شبکه های اجتماعی مختلف تبلیغ کنید اما اگر بتوانید در یک فضای دوستانه و به عنوان مهمان در صفحات پر مخاطب دیده شوید برای شما بسیار مقرون بصرفه تر خواهد بود.

یکی دیگر از راه های افزایش بازدید رایگان سایت راه اندازی یک وبلاگ و انتشار محتوای مرتبط و مشابه با مطالب و محصولات سایت شماست. این کار باعث می شود بیشتر در موتورهای جستجو دیده شوید، مخاطب بیشتری جذب کنید و با ارائه ی محتوای آموزشی اعتماد مخاطب را جلب کنید و در نهایت این اعتماد به خرید منجر خواهد شد.