8 راه سریع کسب پول و درآمد از فروشگاه اینترنتی

مدیر فنی شنبه 1399/08/17

به نظر می رسد به هر کجا که نگاه کنیم، فروشگاهی داخل خیابان ها می بینیم که کرکره اش را پایین می کشد. در سالهای اخیر با ظهور فروشگاه های اینترنتی قدرتمندی مانند دیجی کالا در ایران و آمازون در کشورهای خارجی، نحوه خرید کالاها تغییر کرده و مردم برای رسیدن به پول سریع از تاسیس فروشگاه های اینترنتی استفاده می کنند. از طرفی حضور در دنیای آنلاین در حال حاضر رقابت سختی دارد و برای دیده شدن کسب و کارتان، نه تنها باید راهکارهای صحیح را بشناسید ، بلکه باید از موانع اصلی ورود و نحوه کار در اطراف این کسب و کار نیز آگاه باشید.

اگرچه داشتن فروشگاه آنلاین یک ویژگی عالی برای بازاریابان است که به پول سریع برسند، اما همچنین به این معنی است که بازار واقعاً اشباع شده است ، چرا که هر کسی که لپ تاپ ، اتصال به اینترنت و زمان داشته باشد می تواند به یک فروشنده الکترونیکی تبدیل شود. اگرچه فرصت درآوردن پول سریع به واسطه فروشگاه آنلاین اگر درست انجام شود، بی حد و حصر است.

با این تفاسیر اگر به فکر ایجاد یک فروشگاه آنلاین افتاده اید و رویای رسیدن به پول سریع در سر دارید، موارد زیر را در نظر بگیرید.

پول سریع

از داده های واقعی استفاده کنید


ضبط اطلاعات ابزاری قدرتمند است که می تواند برای تصمیم گیری کاملاً آگاهانه در مورد استراتژی های بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. دیجیتال برندینگ جنبه های مختلفی دارد، اما رسانه های اجتماعی راس این ماجرا هستند. محصولات و مارک ها از طریق بازاریابی اینفلوئنسرها به شدت تحت فشار قرار می گیرند و ضبط داده ها به شما کمک می کند تا انتخاب کنید با کدام یک از اینفلوئنسرها یا رسانه ها برای کسب و کار خاص خود تبلیغ کنید. در گذشته ، بسیاری از شرکت ها برای اینکه ببینند چه کسی بیشترین رسانه اجتماعی را دنبال می کند ، از داده ها استفاده می کنند. با این حال ، آنچه در سال های اخیر تحقیقات نشان داده این است که افراد معروف همیشه کلید بازاریابی موثر نیستند. نرخ مشارکت عمومی بسیار مهمتر نشان داده شده است. به عنوان مثال ، یک حساب اینستاگرام با 20،000 فالوور و میزان تعامل 25٪ در بازاریابی بسیار موثرتر از یک حساب اینستاگرام با 1 میلیون فالوور و میزان وفاداری پایین است. نکته اصلی اینجاست، اینفلوئنسر مورد نظر خود را هوشمندانه انتخاب کنید تا به واسطه تبلیغ آنها به یک پول سریع برسید.

 

با مخاطبان صادق و واقعی باشید


اینکه به نظر عالی و بدون هیچ نقصی بیایید خیلی وقت است که منسوخ شده است. به فروشگاه آنلاین خود یک جنبه انسانی بدهید تا احساسات مخاطب را برانگیخته کنید.

نکته جالب دیگر این است که اگر در شبکه های اجتماعی فعال هستید، مخاطبتان را با مراحل خرید محصول آشنا کنید. وارد ویلیامز یک محصول اسپری مرطوب کننده صورت دارد که حاوی آب ایسلند است. برای گفتن داستان این محصول ، آقای ویلیامز به ایسلند پرواز کرد و از کارخانه فرآوری بازدید کرد تا به مخاطبان نشان دهد که او نه تنها یک محصول جالب نمی فروشد ، بلکه برای انجام این کار سرمایه گذاری کرده است.

پول سریع



منتظر زمان مناسب برای راه اندازی نباشید


در بیشتر موارد ، انتظار برای تأسیس کسب و کارتان بیهوده است. این ایده که شما به مخاطبان بیشتری نیاز دارید یا باید برند خود را بیشتر اصلاح کنید ، هیچ سودی برایتان نخواهد داشت. رایان برای ما داستانی از یک فرد مشهور تعریف کرد که محصولی را با فالورهای نزدیک به 14 میلیون نفر روانه بازار کرد و در روز اول در مجموع فقط 1000 دلار فروش داشت. در همین حال ، رایان برند مخصوص خود را فقط با 20 هزار دنبال کننده راه اندازی کرد و درآمد بسیار بالاتری را به خود دید. این یک مثال عالی است که چرا داشتن تعداد زیادی مشتری، تضمین موفقیت برند شما و به دست آوردن پول سریع نیست. شما باید روی برندینگ خود سرمایه گذاری کنید و باید به کسب و کارتان علاقمند باشید

 

 

یک آژانس تبلیغاتی استخدام کنید


برای مدت طولانی ، کسب و کارها از استفاده از تبلیغات برای بازاریابی کسب و کارشان طفره می رفتند. اما در حال حاضر و با شرایط رقابتی بالایی که وجود دارد، برای انکه به پول سریع برسید باید اول پولی را خرج دیجیتال مارکتینگ خودتان بکنید. به طور متوسط ​​، استفاده از آژانس تبلیغاتی برای هر تبلیغی که انجام می دهید چهار تا هفت برابر بازده سرمایه گذاری را نشان می دهد.

 

سرتان را شلوغ نکنید


وقتی که کسب و کار آنلاین به یک نقطه خاص رسید ، فشار کاری بالا می رود. تولید محتوا برای سایت فروشگاهی به خودی خود یک شغل است. قطعا می دانید که تبلیغات ، ارتباط با مشتری و توسعه محصول هم جزو مواردی است که در اوج کار دیگر نباید بر عهده خودتان باشد. وقتی کسب و کارتان به نقطه خوبی رسید این کارها را برون سپاری کنید تا بتوانید موثر عمل کنید و با مدیریت درست به درآمدی خوب  و سریع برسید.

 

پول سریع



از غافله عقب نمانید


داخل فضای اینترنت بعضی مسائل ناگهانی به طور عمده ای مرکز توجه قرار می گیرند و به عبارتی وایرال می شوند. در فضای دیجیتال حضور داشته باشید و روند وایرال شدن ها را چک کنید. اگر موردی مرتبط با فروشگاه آنلاین شما بود، سریع استقبال کنید و به بهترین نحو در این مورد مشارکت کنید. مشارکت شما در این موج دیده شدن قرار می گیرد و مخاطبان زیادی برای شما به دست می آورد. این افزایش مخاطب ناگهانی، پول سریع و فروش بالایی هم برای شما به ارمغان می آورد. حواستان به سیستم عامل و اپلیکیشن هایی هم که وارد بازار می شوند باشد. برای مثال اپلیکیشن تیک تاک یکی از مواردی است که با رشد بالایی مواجه است. می توانید به عنوان یک اکانت کسب و کار در این فضا حضور داشته باشید و ویدیوهای خلاقانه ای در رابطه با محصول خود داشته باشید و مخاطب گسترده ای جذب کنید و سریع به هدفتان برسید.

 

از یک طراحی سایت جذاب استفاده کنید


با وجود تمام تلاشی که ببرای جذب مخاطب می کنید، اگر سایت مناسبی نداشته باشید، مخاطبی که با زحمت به دست آورده اید به راحتی از دست می دهید. داشتن یک سایت خوب، ریسپانسیو و جذاب به شما کمک می کند تا مخاطب خود را راضی نگه دارید و مخاطب به راحتی روند خرید خود را طی کند و شما را به پول سریع برساند.