مشهورترین زنان طراح سایت

مدیر فنی شنبه 1399/08/17

زنان بسیاری به تدریج توانسته اند خود را در دنیای طراحی سایت برجسته کنند و از نظر خلاقیت، نوآوری، ایده و تکنیک های جدید در طراحی بهترین باشند. ما تصمیم گرفتیم در نوشته ی زیر 16 زن تاثیرگذار در حوزه ی طراحی سایت را به شما معرفی کنیم و به مهمترین ویژگی های این زنان طراح سایت که موجب برجسته شدن آنها در این رشته شده است، بپردازیم.



زنان طراح سایت


مشهورترین زنان طراح سایت




  1. Rina Miele

رینا میل یکی از برترین طراحان سایت است که با کارهای شاخص و فوق العاده اش شناخته می شود. او یک طراح مستقل و تمام وقت است که علاوه بر طراحی سایت، طراحی لوگو و تایپوگرافی نیز انجام می دهد. رینا با برندهای شناخته شده ی بسیاری از جمله VH1 ، NBA ، Allure Magazin, Atlantic Records همکاری کرده است و همه او را به عنوان یک دختر شاد و سرزنده و یک مدیر مستقل و خلاق می شناسند. دقت، ظرافت و تیز بینی صفاتی است که او را بین زنان طراح سایت شاخص کرده است.  


  1. Kate Hatchett

کیت هچت یک طراح سیستم عامل و رابط کاربری تلفن همراه است. او یک طراح گرافیک مستقل و جوان است که از زمان دانشجویی در آزمایشگاه Hedgehog کار می کند. کیت یک استعداد شگفت انگیز در طراحی است که بسیاری از قواعد رایج را در هم ریخته و با خلاقیت و نوآوری سبک خود را دارد.  


  1. Rita DeRaedt

ریتا دی ردت یک متخصص در حوزه ی پیکسل و فتوشاپ است. علاقه ی او به فتوشاپ و طراحی سایت از دوران دبیرستان آغاز شد و در نهایت در زمینه ی طراحی به موفقیت های بسیاری رسیده است. ریتا به عنوان یکی از برجسته ترین زنان طراح سایت هنگام کار دقت زیادی روی جزئیات دارد و به حدی به شغل خود علاقمند است که ساعت های زیادی را پشت میز کار و غرق در طراحی می گذراند. او یکی از نامزدهای دریافت جایزه نهایی .net است.

زنان طراح سایت




  1. Meagan Fisher

مگان فیشر بیشتر به طراحی تایپوگرافی و تکسچرهای مختلف علاقه دارد و می توانید ظرافت، زیبایی و دقت بالای او را در طراحی هایش ببینید. مشاهده ی آخرین کارهای او می تواند یک منبع الهام برای طراحان تازه کار باشد. طراحی های او نمادی از ذوق و توامندی اوست در نتیجه موفق شده است خود را به عنوان یکی از بهترین زنان طراح سایت مطرح کند.  


  1. Janna Hagan

یکی از معروف ترین زنان طراح سایت جنا هاگن برنده ی جایزه ی بانوی جوان طراح سایت کمپانی .net  است، او در سال 2011 برنده ی این جایزه شد. جنا معتقد است که یک طراح سایت باید از تجارب واقعی خود در طراحی هایش استفاده کند. خانم هاگن نویسنده کتاب "راهنمای طراحی سایت برای دانشجویان" است و کتاب او یک منبع معتبر برای کسانی که در این رشته تحصیل می کنند است.  


  1. Janelle Hitz

جنل هیتز یکی از با استعدادترین زنان طراح سایت است و می توانید خلاقیت و توانایی او را در تک تک صفحاتی که طراحی کرده است ببینید. کارهای او یک منبع الهام خوب برای علاقمندان است.  


  1. Ribbons of Red

رنه موسس سایت Ribbons of Red یکی از معروف ترین زنان طراح سایت و برنده ی جوایز "People Choice Award", "Killed Ideas" است. او به خاطر ایده های جدیدی که در زمینه طراحی سایت ارائه کرده است شناخته می شود و طرفدارن بسیاری دارد.  


  1. Hannah Donovan

هانا دونوان یکی دیگر از زنان طراح سایت معروف است که به دلیل علاقه به موسیقی و نمود آن در طراحی هایش مورد توجه قرار گرفته است. این تاثیر پذیری یک منبع الهام برای او بوده و مشاهده ی کارهای او می تواند به کسانی که به تازگی شروع به فعالیت در این حوزه کرده اند، کمک کند.  


  1. Jessica Hische

جسیکا هیچ عاشق خلاقیت است و توانسته خود را در سنین جوانی به عنوان یک هنرمند صاحب سبک تثبیت کند. دیگران او را به عنوان یک طراح گرافیک مستقل و آینده دار می شناسند و نظرات حرفه ای او در مورد قواعد یک طراحی چشمگیر بسیار شنیدنی است. به عنوان یکی از مطرح ترین زنان طراح سایت می توانید از روند پیشرفت جسیکا الهام بگیرید.  


  1. Liz Andrade

لیز آندرد یکی دیگر از زنان طراح سایت مشهور است که با طراحی های منحصر بفرد خود اعتبار بسیاری کسب کرده است. او مدیریت CMDShift Design را برعهده دارد و از آنجا به عنوان استودیوی طراحی خود استفاده می کند.  


  1. Jan Cavan

جان کاوان یک طراح سایت خلاق و با استعداد است که به صورت فریلنسر کار می کند و تقریبا در تمام رشته های هنری از نواختن ساز تا طراحی مبلمان فعالیت دارد. خلاقیت های او منبع الهام جامعه ی طراحان سایت است و شور و هیجان جدیدی در این رشته بر پا کرده است.  


  1. Larissa Meek

لاریسا میک یک طراح سایت فریلنسر خلاق و درجه یک است. او در طراحی های خودت دقت زیادی به جزئیات دارد و معمولا به دنبال پاسخ برای سوالات بزرگ این رشته است. او یکی از محبوب ترین و تاثیر گذارترین زنان حوزه طراحی سایت است و معمولا عاشق ارتباط گرفتن با دانشجویان تازه کار این رشته و جواب دادن به سوالاتشان است.

زنان طراح سایت




  1. Antonea Nabors

آنتونیا نابورس معتقد است یک طراحی خوب یک طراحی زیبا و کاربردی است. او عاشق طراحی تایپوگرافی است و در طراحی های خود نهایت دقت و تلاش را برای جلب رضایت کاربر به کار می گیرد.  


  1. Irene Demetri

ایرن دمتری یکی از فعال ترین زنان طراح سایت است که در سال های 2010 و 2012 برنده جوایز طراحی CSS شده است. او عاشق سفر است و احتمالا همین نگاه او به دنیای اطراف موجب جذابیت و خلاقیت در طراحی های اوست.  


  1. Hillary Hopper

  هیلاری هاپر طراح رابط کاربری برای بازی و برنامه های موبایل است. بیشتر افراد طراحی بازی را یک کار مردانه و خشن می دانند اما او یکی از بهترین های رشته خود است. سند خلاقیت و استعداد او نیز نامزدی جایزه ی Design Shack است که او را به عنوان یکی از 50 گرافیست برتر جهان در سال 2011 معرفی کرده است.    


  1. پریسا تبریز

  پریسا تبریز متولد 1362 شمسی است. پدری ایرانی است و مادری لهستانی تبار دارد. پریسا تبریز که قبل از دانشگاه آشنایی خاصی با کامپیوتر نداشته است حالا به عنوان شاهزاده امنیت گوگل شناخته شده است.  پریسا تبریز در حال حاضر سرپرستی بخش امنیت مرورگر کروم را برعهده دارد. تا چند سال قبل نام پریسا تبریز در فهرست 30 چهره برجسته فناوری با کمتر از 30 سال قرار داشت. در این لیست افرادی مثل مارک زاکربرگ حضور داشتند.